Nina Ricci
- DEALSponzorovanéNina Ricci NinaTento produkt sa reklamuje prostredníctvom našej služby reklamných inzerátov na make-up. Zistite viac o našom reklamnom programeToaletná vodaAkciaKúp 2 ks a získaj zľavu až do -10% na každú 2-tú položku . Odtieň alebo objem, na ktoré sa vzťahuje ponuka, sú označené hviezdičkou.240★★★★★57.6 €96 €KúpiťNEWNina Ricci Venus de Nina RicciParfumovaná voda (flakón s možnosťou opätovného naplnenia)0★★★★★72.37 €0 €KúpiťKúpiťKúpiťKúpiťKúpiťKúpiťNEWSponzorovanéNina Ricci Nina IllusionTento produkt sa reklamuje prostredníctvom našej služby reklamných inzerátov na make-up. Zistite viac o našom reklamnom programeParfumovaná voda1★★★★★70.49 €77 €KúpiťRecenzia k produktu Nina Ricci
- Nina Ricci NinaToaletná vodaSponzorovanéTento produkt sa reklamuje prostredníctvom našej služby reklamných inzerátov na make-up. Zistite viac o našom reklamnom programeParfumy boli doručené rýchlo. Toto nie je prvá fľaštička a vôňa je rovnako príjemná ako predtým, ideálna pre chladné počasie. Vrelo odporúčam.DDarya Kovalchuk★★★★★
Naposledy ste pozeraliNina RicciRafinovaná elegancia: krásne šaty a jemné vône
Nina Ricci, ktorá začala svoju profesionálnu kariéru v trinástich rokoch ako učnica u francúzskeho krajčíra, mala špeciálnu víziu dizajnu dámskeho oblečenia a zostala jej verná. Tento talent zostal uznávaný pre úzky kruh parížskej buržoázie po dlhú dobu a jej syn sa dobrovoľne prihlásil pomáhať pri rozvoji podnikania. Robertova túžba bola povedať celému svetu o matkinej tvorbe. Táto túžba bola podporená jeho umením obchodovania a priviedla značku k úspechu, ale sa čoskoro z jeho iniciatívy podarilo rozbehnúť výrobu prémiových parfumov.
Debutový štart sa uskutočnil v povojnovom období v roku 1948. Robert sa neuspokojil s nízkym podielom predaja vône, preto sa nevzdal. O nejaký čas neskôr ponúka Nina Ricci ďalšie majstrovské dielo s názvom L'Air du Temps, čo znamená „duch doby“, ktorý si môžete objednať v internetovom obchode makeup.sk. Toto dielo sa stalo akousi výzvou k nastoleniu mieru vo svete, k pamätaniu na lásku a láskavosť. Život potvrdzujúca myšlienka je vyjadrená krásnou kvetinovou kyticou s ľahkými ovocnými odtieňmi. Dizajn bol výrazným pokračovaním konceptu – flakón zdobený figúrkami holubov, ktorý vymysleli odborníci sklárskej dielne Lalique.
Rafinovaný šarm a skromné kúzlo nežnosti vždy určovali značkový štýl francúzskeho módneho domu, táto filozofia ženskosti našla svoje vyjadrenie v parfumérii. Podobne ako šaty, ktoré módna návrhárka rada zdobila všemožnými kvetmi, aj esencie pripomínajú voňavú jarnú záhradu. Základné tóny sú naplnené krásnou vôňou ruže, jazmínu, pivónie, fialky a gardénie. Akcent dodávajú svieže ovocné a bobuľové tóny, zmyselné korenie a drevité akordy.
Po viac ako päťdesiatich rokoch pokračuje história parfumérie Nina Ricci - dnes je značka vo vlastníctve spoločnosti Puig Corporation, ktorej vedenie ctí dedičstvo značky a pokračuje v stelesňovaní umeleckých tradícií, vydávaním prémiových vôní a flankery predchádzajúcich edícií. Podľa recenzií na tematických zdrojoch sú populárne tieto parfumy: Love In Paris, La Tentation, Les Delices.
Jablko, ktoré stojí za hriech!
Sortiment parfumov a kozmetiky Nina Ricci zahŕňa takmer niekoľko desiatok položiek. Väčšina z nich je zabalená do charakteristických flakónov pripomínajúcich rajské jablká. Variácia tohto ovocia sa stala vizitkou značky na medzinárodnom trhu. Symbolizuje nevinnosť a predmet túžby, ktorý bol odtrhnutý z rajského stromu. A tak je to s francúzskou kozmetikou. Dominujú v nich kvetinovo-ovocné kompozície, v ktorých hrajú prvé husle jemné kvetinky ako jazmín a gardénia. Bežnou ingredienciou prítomnou vo vôňach je samozrejme zrelé červené jablko. Vonkajší vzhľad aj prevoňaná vnútorná časť kozmetiky vás pozitívne naladí, prenesie do krajiny farebných záhrad ďaleko od každodenných starostí. Žena obklopená vôňami značky Nina Ricci sa cíti naplnená, spokojná a pripravená na nové výzvy. Väčšina obchodov, kamenných aj online, ponúka prípravky francúzskeho impéria.