Reklamácia

Internetový obchod Makeup.sk je platforma, ktorá vám ponúka stopercentne originálne produkty priamo od výrobcu. V záujme zaistenia bezpečnosti spotrebiteľov sú činnosti obchodu regulované právnymi predpismi platnými na Slovensku aj v Európskej únii! Môžu sa však vyskytnúť situácie, keď výrobky úplne nezodpovedajú očakávaniam zákazníkov. V takom prípade je našou úlohou spolupracovať so zákazníkmi, pretože vaš názor je pre nás veľmi dôležitý. Každá recenzia, ktorú dostaneme, nám pomáha zlepšovať kvalitu našich služieb.

 

Napriek tomu, že obchod Makeup.sk vynakladá maximálne úsilie na to, aby bol predávaný tovar vždy v najvyššej kvalite, môže sa vyskytnúť vadný alebo poškodený pri preprave tovar. Ak dostanete vadný/poškodený výrobok, máte možnosť vrátiť nám kúpený produkt nevhodnej kvality, avšak nemôžeme prijať otvorený a používaný produkt. Svetové značky, bohužiaľ, tiež nie sú zaistené voči výrobným vadám. Ako zákazník máte právo: zrušiť kúpno-predajnú zmluvu na produkt, vymeniť poškodený produkt na nový, požiadať o bezplatnú opravu alebo znížiť cenu tohto produktu v zmysle §507 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka.

 

Ak je poškodenie výrobku spôsobené činnosťou zákazníka, internetový obchod Makeup.sk sa vzdáva zodpovednosti!

 

UPOZORNENIE! Pred vyzdvihnutím zásielky, prosíme, skontrolujte, či nie je poškodená. Ak zistíte, že balík má zjavné porušenie alebo poškodenie obalu (je mokrý, pokrčený alebo má určité viditeľné chyby) môže byť spochybnený najneskôr pri doručení zásielky a o rozsahu poškodenia, alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť na mieste spísaný Zápis o škode na formulári GLS pri prítomnosti dopravcu-kuriéra alebo objednávku stornovať.

Urobťe si prosím fotografiu alebo video prijatého tovaru, ktorý reklamujete a to konkrétne fotografiu zo všetkých strán (čiarový kód, kód šarže, termíny ktoré sú uvedené na tovare, obale produktu (krémy, parfumy atď.) Pomôže to urýchliť posúdenie vašej žiadosti.

Okrem toho pri reklamácii poškodeného alebo strateného tovaru vašej objednávky, upozorňujeme, že budeme potrebovať ďalšie fotografie:

- pôvodná krabica zo všetkých strán (berúc do úvahy viditeľnosť pásky)
- fotografia vnútornej časti krabice a výplní.

Vždy môžete kontaktovať našu horúcu linku podpory so žiadosťou o pomoc.

 

Uschovajte, prosím, pôvodný obal tovaru spolu s čiarovým kódom výrobcu. Prosíme Vás, aby ste si do vyriešenia reklamácie uschovali všetky krabice, príslušenstva a pod. Ak sa na nás obrátite, budeme vás žiadať o odovzdanie samotného produktu alebo produktov na sklad (bez poškodení počas rozbaľovania a používania) spolu so všetkým príslušenstvom, obalom s čiarovým kódom výrobcu a nadstavcami k produktu, ako aj kópiou faktúry a dokladom o potvrdení platby, pretože to nám pomôže rýchlejšie spracovať vašu reklamáciu.

 

Reklamáciu Vám uznáme v týchto prípadoch:

1. Prišiel Vám poškodený tovar: rozbitý, rozliaty, vypršal dátum spotreby;

2. ak prišiel vadný tovar;

2. ak tovar prišiel v menšom alebo väčšom počte;

3. ak prišiel iný tovar, ako ste objednávali;

4. ak prišiel tovar nevhodného objemu (ml, g);

5. ak prišiel tovar vyschnutý, plesnivý, nezodpovednej konzistencie.

6. Iné.

 

Ako podať reklamáciu elektronicky?

V našom internetovom obchode môžete podať reklamáciu elektronicky po schválení podrobností s našim zákazníckym centrom. Vyplňte príslušný reklamačný formulár, naskenujte kópiu vašej objednávky, popište vadu tovaru, pridajte fotografie a pošlite nám na e-mail [email protected]. Fotografie produktu (-ov) pomôžu urýchliť vybavenie reklamácie, výmenu vadného produktu alebo vrátenie peňazí. Taktiež, reklamačný formulár musí byť vytlačený, vyplnený a, spolu s kópiou dokladu o platbe objednávky, vložený v balík s produktami.

 

Reklamáciu Vám neuznáme v týchto prípadoch:

1. Keď tovar vyvoláva podráždenie a alergické reakcie, pretože pred použitím výrobku potrebujete urobiť test na alergiu.

2. Darčekový tovar.

3. Za reklamáciu sa nepovažujú mechanické zásahy do tovaru.

4. Minimálne odlišnosti v odtieni výrobkov môžu byť spôsobené individuálnymi zvláštnosťami osobnosti a nemôžu sa považovať za reklamačný prípad.

5. Obrázky tovarov na webovej stránke majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (obal tovaru sa môže napríklad líšiť z dôvodu zmeny obalu výrobcom).

6. Bez žiadnych dôkazov nemôžeme prijať vašu reklamáciu.

 

Preskúmanie reklamácie

Náš obchod má na preskúmanie a vybavenie vašej reklamácie do 14 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vašu reklamáciu sa pokúsime preskúmať v najbližšom čase a bez zbytočných nepríjemností. V prípade akýchkoľvek otázok môžete nás kontaktovať telefonicky 02 210 205 57 každý deň od 6:55 do 19:05.

** Upozorňujeme, že precitlivenosť alebo alergická reakcia na kozmetiku alebo iné dodávané produkty nie je možne považovať za vadu produktu.  Podobne vady v darčekoch a iných bezplatných službách, ktoré poskytujeme mimo vašej objednávky, sa nepovažujú za vadu produktu. Fotografie produktov v našom internetovom obchode sú len ilustračné a nie je povinným vyobrazením tovaru(napr. obal sa môže líšiť v dôsledku zmien obalu vykonaných výrobcom)

Vstup do osobného účtu

Obnovenie hesla

Zavoláme Vám sami!