Omylom bol pridaný tovar alebo ste poplietli výrobky v objednávke? Pri kontrole balíka ste zistili poškodenia tovaru? Máte možnosť vrátiť alebo vymeniť tovar do 14 dní od dátumu doručenia. Snažíme sa, aby naši zákazníci vždy boli spokojní so službami makeup.sk, preto ponúkame pohodlný systém na vrátenie výrobkov. Ak to chcete urobiť, musíte postupovať podľa niekoľkých jednoduchých krokov.
Ako urobiť vrátenie tovaru?
Vrátiť alebo vymeniť tovar môžete len po schválení podrobností s našim zákazníckym centrom!
*Ak vrácate tovar, prosíme, spoľahlivo ho zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil!
Máte možnosť vrátiť tovar 2 spôsobmi:
1. Kurierom spoločnosti GLS, ktorého Vám pošleme. Kuriér vás bude informovať o dátume a čase, kedy vyzdvihne u vás tovar.
2. Samostatne poštou na adresu našho skladu, ktorý sa nachádza v Poľsku:
La Makeup Sp. z o.o.
Hillwood
ul. Rozmaitości 2
05-552 Łazy
Všetky náklady na dopravu uhradzuje zákazník v tom prípade, ak posiela tovar na sklad samostatne.
*Ak ste poslali továr samostatne, spoločnosť La Makeup Sp. z o.o. nezodpovedá za to, kde sa nachádza váš balík.
• Na vrátenie produktu potrebujete vyplniť príslušný formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Pošlite foto a popis problému na e-mail [email protected] nášmu zákazníckemu centru. Fotografie produktov pomôžu urýchliť vrátenie produktu a vrátenie peňazí. Keď ste sa s našim zákazníckym servisom dohodli na detailoch vrátenia tovaru a vyplnili požadovaný formulár, spoľahlivo zabaľte výrobok. V balík nezabudnite vložiť kópiu formulára aj, keď posielate balík samostatne, prosíme, pošlite nám aj číslo balíka, ktorý dostanete na pošte.
• Ak posielate kuriérom GLS: poskytovateľ doručovacej služby vás bude kontaktovať do 1-2 pracovných dní, vyzdvihne balík a zabezpečí vrátenie balíka k nám na sklad.
• Náklady na vrátenie výrobkov, v prípade nesprávne objednaného/zrušeného produktu, znáša vždy kupujúci.
• Do 14 dní skontrolujeme vrátený tovar a rozhodneme sa ohľadom vrátenia peňazí. O podrobnostiach vrátenia vás budeme informovať e-mailom.
Hneď, ako sa balík s tovarom a príslušné dokumenty, ktoré ste odoslali, dostanú k nám a splníte vyššie uvedené podmienky, začneme postup vrátenia platby. Peniaze budú prevedené na váš účet v lehote do 14 dní. Spôsob vrátenia peňazí záleží od spôsobu platby: v prípade objednávok, zaplatených prostredníctvom online platobnej platformy PAYU vrátenie platby bude uskutočnené prostredníctvom rovnakej webovej stránky priamo na váš bankový účet, v prípade objednávok platených v hotovosti alebo tradičným bankovým prevodom, vo formulári na odstupenie od kúpnej zmluvy v bode o vrátení platby napísať číslo účtu (IBAN, SWIFT kód), na ktorý prevedieme zodpovedajúcu sumu.
Spoločnosť ponúka každému zákazníkovi právo na výmenu alebo vrátenie tovaru za nasledovných podmienok:
• tovar možno vymeniť alebo vrátiť do 14 dní odo dňa jeho dodania;
• tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený, čistý, spĺňajúci hygienické štandardy, schopného ďalšieho predaja bez toho, aby bola znížená hodnota takéhoto tovaru;
• tovar musí byť vrátený kompletný v pôvodnom stave, neporušený, zabalený v pôvodnom originálnom balení vrátane pôvodného príslušenstva;
• zákazník musí predložiť originál dokladu o kúpe tovaru.
Právo na výmenu alebo vrátenie tovaru sa nevzťahuje na:
• sezónny a/alebo zlacnený tovar;
• tovar so zvláštnym vyhotovením a tovar vyrobený alebo upravený na mieru alebo podľa individuálnych požiadaviek zákazníka;
• tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov;
• potraviny, krmivá, farby, laky a nátery;
• tovary, ktorých akosť, charakteristické znaky, spoľahlivosť, môžu byť nesprávnym skladovaním, prepravou alebo manipuláciou zákazníka narušené, tovary, ktoré podliehajú rýchlej skaze, zníženiu akosti alebo znehodnoteniu, ako aj tovary, ktoré podliehajú prísnym podmienkam a pravidlám skladovania.
V prípade akýchkoľvek otázok môžete nás kontaktovať telefonicky 02 210 205 57 každý deň od 6:55 do 19:05.